İpek

İpek
@Leylimleylim_1
Kitaplarla tanışmadan ölmemeli insan.
Benim için çok çok ayrı bir önem taşıyor bu cümle
Ben bütün bu -belki de mânasız- iç sıkıntılardan senin var olduğunu hatırlayarak sıyrılıyorum.
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsanlar birazcık mutlu olduğunda boş konuşur."
Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük, Gören körler mi, Gördüğü halde görmeyen körler.
Bir gün gözlerim yeniden görmeye başlarsa, başkalarının gözlerinin içine bakacağım, ruhlarını görebilecekmişim gibi.
Hepimizin içinde adını koyamadığımız bir şey var, işte biz oyuz.