bu kitaba başladığınızda çok sıkıcı gelebilir ilkin. Ama devamında kesinlikle iyi ki okumuşum diyeceğiniz bir kitap.
Şahsen benim için öyle oldu adını koyamadığım, fark ettiğim ama çözümleyemediğim, evet bir yanlışlık var dediğim her şeyi yazar kitabında o kadar güzel dile getirmiş ki. Bıkkınlığını hayatımın her alanında gördüğüm ön yargıları usta bir dövüşçü gibi sahiplerinin yüzlerine vuruşunu, her defasında hayranlıkla hayal ettim okurken . Umarım size de aynı keyfi verir.