Her şikayetlerinde bir intikam duygusu her övgülerinde bir incitme vardır ve yargıç olmak onlara mutluluk olarak görünür.
İçlerinde cezalandırma dürtüsü güçlü olan hiç kimseye güvenmeyin!
Kendi adaletleri hakkında fazla konuşanların hiçbirine güvenmeyin!
Gerçekten onların ruhlarının eksiği sadece bal değildir.
İnisiyatifimizi beynimizin içine sıkıca kapatıyoruz. Sanki içine girip "Hiçbir şey yapmak zorunda değilim, kendi seçimlerimi yaparım, özgürüm." diyebileceğimiz bir oda gibi. Sonra beynimizdeki o küçük odayı terk ediyoruz.