"Sönen her günün sonunda, acı vermemesi için geçmişi silmiş, öldürmüş olsaydık; yeni günü artık mevcut olmayanla kıyaslamaz, ona daha kolay tahammül ederdik.Böyle ise hayal ve gerçek birbirine karışıyor; hatıranın da, hayatın da temizi kalmıyor."
Neden dinlemiyorsun bu yorgun akıncıyı?
Ah bir çekebilseydin içimdeki sancıyı;
Duran her şey dönerdi, dönen her şey dururdu,
Gökkuşağı bekleyen bulutlar kururdu...
Ak bilekli küheylan vurulurdu içinde,
Bir kahır iskelesi kurulurdu içinde.
Heyhat, sustu musiki, gitti kırkikindiler!
Yine de bu intizar burada bitmeyecek,
Güneşi arayanlar geceye gitmeyecek...
NURULLAH GENÇ
Dostlar rica ederim kendi hayatınızın sorumluluğunu almadan bir başkasını dünyanıza dahil etmeyin.Kadın ya da erkek...Kimse sizin yaşam yükünüzü hafifletmek için bu dünyaya gelmedi.İnsanların hayalleri var...Unutmayın ki koca bir ömrün sırf sizin işbilmezliğiniz yüzünden hebâ olması büyük bir vebaldir.Ne kendinize ne de değer verdiğinizi iddia ettiğiniz o biricik insana bunu reva görün.Velhâsıl önce "birey" olun sonra zaten "bir" olursunuz.