"Bu dünyada yaşamak kolay değildir belki, ama yerimizin burada olmadığını düşünürsek daha kötü olur.Hem güçlü ve duygusuz olmayı arzulamak, uğradığı hayal kırıklığı yüzünden insanın kendi kendinden öç alması demektir.Çıkış yolu değil, insanın erişebileceği her şeyden el çekmedir bu."
"İnsanlık adına yahut hakikat, adalet ve iyilik yolunda mücadele etmek hayatın tekdüzeliğini, sonunun olduğu fikrini reddetmek anlamına gelir.Ahlâk ilkelerine itaat etmek uğruna, hayatını, özgürlüğünü, huzurunu yitiren insanlar, hayatın sonsuzluğuna ve üstün manasına dair en çarpıcı örneklerdir."