Gerçekten yürek burkan bir hikâye, anne babanın soğukkanlılıkla yalanlarını ısrarla sürdürmeleri, kardeşlerin hikâyeye ayak uydurması Diana için tam bir trajedi . Anneannesi ve teyzesi farketti , gittiği her okuldaki okul müdürleri , öğretmenler, jandarma herkes kuşku duydu ama kimsenin elinden hiçbir şey gelmedi ve kimse Diana'nın çığlıklarını işitmedi. Böyle olayların kurgu olmasını dilerdim . Ne acı ki hâlâ yaşanıyor ...