Rahmet ve zulüm, tıpkı bu karanlık gecenin boşluğunda kötü havanın yaşamla savaşması gibi insanın yüreğinde birbiriyle boğuşuyorlar. Ama rahmet zulme galip gelecek,gecenin korkuları da gündüzün gelişiyle son bulacaktır.
Artik ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor. Bu zaman kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde insan dünyasinda tek gerçek bu. Her şey geçip gidiyor.