İncelikli ve heyecanlandırıcı, resimler çok güzel, renkler çok güzel, akış çok güzel. Sadece çocuklar için değil. Yetişkinlerin de yüzünde tebessüm oluşturuyor. Çok sevdim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Öbür benle aram hiç bir zaman barışık olmamıştır. Sanki sorun ikimiz arasında.
Öbür siz hep bize üzülür durur. Ama diğeri de üzüntülerden beslenerek büyür; yani işler yolunda."
Uzun süredir kitaplığımda bekleyen bu kitabı okumak için doğru zamanı beklemişim demek ki dedim içimden. Öyle güzel bir yolculuk hikayesi ki, sarstı, tokatladı, umutlandırdı. En etkilendiğim kitaplar listesinde ilk üçüme girer. Artık hiç bir şey eskisi gibi değil...