Kendi kendime söz veriyorum . Şöyle bir silkinmek , kendime gelmek istiyorum. Olmuyor. Günle birlikte yeniden boğulmaya başlıyorum, havasızım, havasız... Buraya gelirken ki coşkunluğumu yitirdim, içimden taşıp akan su, ölü toprağında göllenip bataklandı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şöyle bir hırtı milletvekili yaparsak, gerisini sen düşün Bey, bizden ne hayır gelir... Biz böyleyiz, bizden ne köy olur, ne kasaba... Böyle gelmiş, böylece gideriz. Lanetlendik mi , beddua mı aldık nedir? Çilemizdir, çekeceğiz.
Ağlayarak yatağa giriyorum . O soğuk yalnızlığımın içine, soğuk, kirli . . . Ağlıyorum, ağlıyarak soruyorum kendime :
— Ben bu insanları seviyor muyum?
özden cevabımı ister misin :
— Kızıyorum bu insanlara ben, kızıyorum...
Sevgim öylesine coşkun ki kızmaya dönmüş ;
olmaz ki, bu denli de olmaz ki . .