Hayattaki en kötü deneyimlerimizden şu dersi çıkartabiliriz:Her durumda kendimizi avutacak,iyiler ve kötüler defterinin alacaklar hesabına yazacak şeyler bulabiliriz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Şimdi dünya herkesten yapılmış bir gönül yorgunluğu.Şimdi dünya soğuk. İnsan büyüdükçe bir bir ayrılıyormuş sevdiklerinden. İnsan güzellikten önce korkuyu görüyormuş. Şimdi dünya eşiklerde bir salkım gözyaşı. Kimse odalara sığmıyor. (Sy.44)