...O çok sevdiğimiz dişi cazibe denen şeyin aslında dişilikle alakası yoktu, aksine bu, bizi memnun etmek için için geliştirilmiş -çünkü bizi memnun etmelidirler ya-, erkekliğin bir yansımasından ibaretti...
.......Ve bir cevaba rastlıyoruz. Efendinin aptal olduğunu ya da hiç olmadığını fark ediyoruz, oysa bizler çok akıllıyız, hiçbir işe yaramasak da çok iyiyiz, fakat bir şekilde kendimizden kurtulmalıyız.