Semih

Semih
@LonelonesS
"Yalnızlık paylaşılmaz Paylaşılsa yalnızlık olmaz...
Okul Öncesi Öğretmenliği/Sosyal Bilgiler Öğretmenliği
Istanbul Üniversitesi
İstanbul
İstanbul, 17 Nisan
146 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Semih

, bir kitap okudu
8/10
·192 syf.·
Beğendi
·
2020 20. kitabı
·
Paulo Coelho
8.3/10 · 246,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
SELAM OLSUN Selam olsun bizden güzel dünyaya Bahçelerde hala güller açar mı Selam olsun sonsuz güneşe, aya Işıklar, gölgeler suda oynar mı Hepsi güzeldi kar, tipi, fırtına Günlerin geçişi ardı ardına Hasretiz bir kanat şakırtısına Mavi gökte kuşlar yine uçar mı Uzak, çok uzağız şimdi ışıktan Çocuk sesinden, gül ve sarmaşıktan Dönmeyen gemiler olduk açıktan Adımızı soran arayan var mı
Sayfa 32·Kitabı okudu
Edebiyat
"Sözlerinizde haksız değilsiniz, fakat onu anlayamayacak insanlara söylediğiniz için yanlış yaptınız."
Sayfa 50·Kitabı okudu
Edebiyat