Okuduğum kitapların içerisinde Zweig'in yazmış olduğu en iyi eser diyebilirim. Betimlemeler tam yerinde kullanmış, o duyguyu sizin de yaşamınızı sağlıyor. Öte yandan kitabın başında iken sonunu tahmin edebiliyorsunuz. Okumanızı tavsiye ederim.
KorkuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Yayınları · 2022125bin okunma
Yaşayanların birçoğu ölümü hak ediyor. Ve ölenlerin bir kısmı da yaşamayı hak ediyor. Yaşamı onlara verebilir misin? O halde öyle hak, hukuk adına ölüm buyurmakta çok acele etme. Çünkü en bilge olanlar bile her şeyin sonunu göremez.