bilgingiunesh

bilgingiunesh
Гюнеш Билгин
Hatay (Antakya)
#deprem bize bir kez daha gösterdi ki sadece insanlar değil evler, sokaklar,mahalleler ve şehirler de ölürmüş. ve artık bizim ölülerimize ağlayabileceğimiz bir şehrimiz bile yok
İnsan ve Toplum
bilgingiunesh
Maalesef ...ağlayarak terk etmek bize acı versede şuan elimizden gelen birşey yok. Zor bir süreç umarım atlatırız hepimize geçmiş olsun.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.