*Dikkatinizi çekti Mİ; A--101 Özellikle boykot mallarını kampanya yapıyor.*🤔
Artık boykotta yeni safhaya geçmek gerektiğini düşünüyorum. Bu safhada *boykot malı satan marketlerden alışveriş yapılmamalıdır. Buna mukabil yüzde yüz yerli malı satan veya boykot olan ürünleri satmayan marketler tercih edilmelidir. Her şehirde (Konya ve Urfa'da olduğu gibi) alternatif "BOYKOT MARKETLER ZİNCİRİ" açılmalıdır. İmkanı olan Müslümanlar maddi imkanlarıyla buna destek olmalı, maddi imkanı olmayanlar ise dua ve alışverişleriyle desteklerini esirgememelidir.*