.... Her neyse, hayatında ters giden ne?
"Bilmiyorum. Hayatıma biraz coşku katmak istiyorum."
"Hep hatırla. Hayat bir çikolata kutusuna benzer."
Bir kaç kez başımı salladıktan sonra ona baktım. "Belki çok zeki biri değilim. Ama bazen neden bahsettiğin konusunda hiçbir fikrim olmuyor."
"Bilirsin işte, (dedi Midori) çikolata kutularının içinde her tür çikolata olur ; bazılarını seversin, bazılarından hoşlanmazsın. İlk önce sevdiklerini yersin ve geriye pek de sevmediklerin kalır sadece. Ben acı veren şeyler yaşadığımda hep böyle düşünürüm işte. Şimdi bunu bir atlatırsam, her şey yoluna girecek.' Hayat bir çikolata kutusudur. "
" Sanırım buna gerçek bir felsefe diyebiliriz. "
" Ama bu doğru, inan bana. Tecrübeyle sabittir. "