Bir insanı fiziken beğenirsen "Güzel" dersin..
Ama birine "Güzel insan" demek için bu yetmez...
Güzel İnsan olmak bütünlük ister :
Yüreğiyle.. Duruşuyla.. Karakteriyle...
Güzel İnsan aramakla,
İnsandaki güzelliği aramak arasında
İnce bir çizgi vardır..
💠 Farid Farjad 💠
**********************************
open.spotify.com/track/1czNqON46... 🎧💙
Korkuyorum..
Çünkü, konfor alanından
çıkarsam (ki bunu istiyorum)
Olacaklardan..
çünkü.. çarşı karışacak..
Çünkü, konfor alanından çıkarsam sığındığım limanlarda ;
onca sevgiye rağmen.. yine de
kabul görememekten
korkuyorum..
Sonra diyorum kendime..
Sen cesur kadınsın..
"Nothing is impossible.."
Seni göremiyor olmak çok zor ama eğer sen olmasaydın Tokyo 'daki hayatım çok daha zor olurdu. Çünkü sabahları yatağımda seni düşünüyorum ; zembereğimi kurabiliyor ve kendime güzel bir gün daha yaşamak zorunda olduğumu söylüyorum. Biliyorum ki, aynen senin orada yaptığın gibi ben de burada elimden gelenin en iyisini yapmak zorundayım..
Sayfa 257 - Doğan Yayınları ve Yayıncılık ve Yapımcılık Ticaret A. Ş.·Kitabı okudu