“Yapabildiğinizin en iyisini yaptığınızda, Yargıca
sizi suçlu bulması için bir imkan da tanımazsınız. Yapabildiğinizin en iyisini yaptığınızda ve Yargıç sizi Yasa Kitabına göre yargılamaya kalktığında savunmanız hazırdır: ‘Yapabildiğimin en iyisini yaptım.’”
Ayna karşısında konuştum kendimle: ‘’Derdin öyle derin ki, gözlerinin ta derinlerinde. Ağlayınca gözyaşı gözlerinin derinlerinden geliyor, yoksa akmazdı gözyaşların!..’’
Yaralar vardır hayatta, ruhu cüzam gibi yavaş yavaş ve yalnızlıkta yiyen, kemiren yaralar…
Uzun zamandır başkalarıyla bütün bağları koparmışım kendimi daha iyi tanımak istiyorum :)