Leyla Aydın

Leyla Aydın
@Lylydnnn
Felsefem özgürlüğe inanmaktır,silahım gülmektir,lisanım ise kalbimin sesidir .
"Necip ve Suat yanarak can verir."Romanın en iyi şekilde bitti .Çünkü karakterler karşılaşmayarak bitebilecekleri en iyi sonla bittiler .
Antik yayınları·Kitabı okudu
Reklam

Leyla Aydın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.·
2023 12. kitabı
Mehmet Rauf
7.5/10 · 50bin okunma

Leyla Aydın

, bir kitabı okumaya başladı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,4bin okunma

Leyla Aydın

, bir kitabı okumaya başladı
Serol Teber
9.5/10 · 19 okunma
Reklam