Okuduğum, kısa ama her ayrıntısıyla hayat kadar gerçek bir kitap. Güzel iri bir inci ile başlayan hayaller, yine o inci ile son buluyordu. Allah , bizi aciz olarak yarattığında, insanlığın sırrını , yaşamı ve bu güzellikleri bir imtihan kılmıştı. Bölüşürsek tok , bölüşmezsek yok olacaktık. İşte burdan hareketle,bu acizlik insanı bir çok defa hayvandan daha aşağı hareketlerin içini sokuyordu. İnsanlar ve bitmeyen hırsları. Tavsiye ederim okunmaya değer.
"Erkekler her zaman bir kadının ilk aşkı olmak ister. Bu onların manasız gururu. Biz kadınlar bu konularda çok daha incelikli içgüdülere sahibiz. Bizim isteğimiz bir adamın son ilişkisi olmaktır."
"Yaşlanmaya hiç niyetim yok. Ruh yaşlı doğar, ama giderek gençleşir. Bu hayatın komedisidir.
Beden ise genç doğar, ama giderek yaşlanır. Bu hayatın trajedisidir."