Hepimiz insanız! Kendini başkası gibi göstermeye çalışsa da, yaşamda yalpalasa da insan olarak doğan insan olarak ölür! İnsanlara bakıyorum da hepsi daha akıllı, daha ilginç görünme çabasında ... herkesten aşağı yaşasalar da,
her şeyin en iyisini istiyorlar ... İnatçılar!
İtiraf etmeliyim ki insanlar vakitlerinin çoğunu, hatta neredeyse hepsini varsayımlarla boşa geçiriyorlar. Zengin olabilirdim. Ünlü olabilirdim. Gençliğimde yabancı dil öğrenmeye daha fazla vakit ayırabilirdim.
İnsanlar prensip olarak delilerden hoşlanmıyorlar; iyi resim yapan deliler hariç, ama onlardan hoşlanmaları için de o insanların ölü olmaları gerekiyor.