Dili oldukca sade ve akıcı bir sekilde kullaniyor tolstoy amcamız. Okurken sıkılmadım. Hayatın icinden cımbızlanmıș güzel ornekleri hikayeleriyle anlatmis. Coelho, steinbeck ve tolstoy ayni sadelikte yaziyorlar
İçine kapanıklık daha iyi nasıl ifade edilirdi bilemiyorum. Sadece kurgusunun daha kaliteli olmasini isterdim tipki dili gibi. Okuduktan sonra ne demek istediğimi daha iyi anlayacağınızdan eminim.