İçine kapanıklık daha iyi nasıl ifade edilirdi bilemiyorum. Sadece kurgusunun daha kaliteli olmasini isterdim tipki dili gibi. Okuduktan sonra ne demek istediğimi daha iyi anlayacağınızdan eminim.
Oldukça ünlü bir kitap. Böyle ünlü kitaplara beklentilerimiz de büyük oluyor. Öncelikle beklentilerinizi çok tutmayın. Kitap genel olarak güzel. Stefan zweig psikoloji çözümlemelerini muazzam yapmıș. Ama kitabın kurgusu çok güzel ilerlerken reklam arası verilmis sinema filmi gibi bi yerde bitiyor. Sonu çok basit baglanmis maalesef ki bu bizleri hafif hayal kırıklığına uğratıyor. Kitabın sürükleyiciliği genel olarak güzel. Okumak için tercih edebilirsiniz. Yazarın diğer kitapları hakkinda da yorum yapacağım. Bu kitaptan çok daha iyi olanlar var.
Steinbeck dilini ustaca kullanan bir yazar. Bu kitabı benim okuduğum ilk kitabı. Diğer kitaplarını da merak ediyorum. Üslup yalın, sürükleyici de zaten. Konusu da güzel. Okumanızı tavsiye ederim.