"Fransız tankları bizimkilerden daha iyi ve fazlaydı-lakin çok yavaştılar. Biz Fransızları hız aracılığıyla,baskınlardan istifade ederek yendik."
(Guderian ise bu hususta şöyle dedi:"Fransız tankları zırh,silah ve sayı bakımından daha kötüydü. Bütün zırhlı kuvvetlerin tayin edici noktada yoğunlaştırılması, başarıdan süratle yararlanılması ve her rütbeden subayın inisiyatif alması bizim 1940'taki zaferimizin temel nedenleriydi" Manteuffel ise, "Barış zamanında hepimiz tankların muharebe meydanındaki süratini hafife almıştık. Hız,zırhın daha kalın olmasından daha mühimdir," diye belirtti.)