Kitap çok güzeldi. Bugün okullar tatil olmasaydı bitirmem yarına ya da başka bir güne kalacaktı. Neyseki bugün Cumhuriyeti'in 100. yılının heyecanıyla okullar tatil oldu ve mesleğime daha da çok aşık eden bu kitabı bugün bitirebildim. Kitabın son sayfalarını okuduktan sonra keşke tatil edilmesiydi de öğrencilerime kavuşsaydım diye de hüzünlendim. Bu kitabı öğretmenlere, öğretmen olacaklara, öğretmen olmak isteyenlere ve eğitimci bir ruha sahip olduğunu düşünen herkese tavsiye ediyorum. Sınıf öğretmenleri özellikle okusun:))) Kitabımız meslektaşım olan genç bir sınıf öğretmeninin (Dilek Öğretmenim) bir köy okuluna atanmasıyla yaşadıklarını, çocuklara yaşattıklarını anlatmış. Okuduğum her satırda gözlerimin dolduğunu itiraf edebilirim. Türk eğitim esaslarından olan fırsat ve imkan eşitliği nasıl sağlanırmış; Dilek Öğretmenim çok iyi bir şekilde başarıp bizlere ispat etmiştir. Okuduğum için çok şanslı hissediyorum. Hangi işi yaparsak yapalım; işimizi severek yaparsak daha üretken daha yaratıcı daha güzel meyveler yetiştireceğimizden kuşkumuz olmasın. Kitaptan çıkardığım bir diğer ana düşünce de bu oldu. Bence sadece öğretmenler değil herkes okusun. Her şey bir Dilek ile başlar... :) Dilek LivaneliBir Dilek Yetmez