Bilginlere sorarsan güneşle dünyanın arasına ay giriyor, gölgesi dünyaya düşüyor, diyorlar; annem ise başka türlü anlatırdı. Şeytan güneşin üstüne elini kapatıyor derdi. Elini çeksin diye teneke çalınır, bir ağızdan bağrılırdı: " Çek elini şeytan,çek elini!"
"Şeytanın eli o kadar büyük mü anne?"
"Büyük ya, büyük olmasaydı bunca insanı avucuna alabilir miydi?"
Annesi ile Cem sultan arasındaki diyalog;/