Yani insan güzel bir cildin altındaki çirkinliğe -kana, damarlara, yağlara, sümüğe, dışkıya ve bütün fizyolojik çirkinliklere- kör kalmadan bir kadını sevemez. Aşık gözlerini oyup hakikatten vazgeçmelidir. Nietzsche Ağladığında
Bugün başladım eski dilden çok yazılar olduğu için okumakta zorluk çekiyorum, kitabı bitirenler varsa ilerleyen yerlerde sıkılır mıyım? Açık konuşmak gerekirse şu an için çok ağır geçiyor
3 gün içinde bitirdiğim son kitap. Diğer kitaplarını da büyük bir keyifle okuduğum Ahmet Ümit’in bence mutlaka okunması gereken kitaplarından biri. Her zaman ki gibi yine ters köşe bitiyor