MadesaM

MadesaM
Yazamamak nedir bilir misin oksijen kalemken ? Sen gönlünce yaşa hayatı seyrediyorum kalemden, Son satırlar bize kolaydır ben kalemim,kalem ben. İstediği hiç bişey olmadığı için bu adam böyle kalender, Üzgünüm..Ben iyice ben olmaktan çıktım artık.
Carpe Diem :)
https://youtu.be/PPXBQ4InUN8
ANKARA
25 Nisan
140 okur puanı
Aralık 2015 tarihinde katıldı
-N-
Ben bağırarak yazdım, sen içinden oku!... -Nursen YILDIRIM-
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

MadesaM

, bir kitap okudu
8/10
·674 syf.·
Beğendi
·
68 günde okudu
·
2016 126. kitabı
Fyodor Dostoyevski
8/10 · 4.365 okunma
-H.A-
Bazen gözlerim dalıp gittiğinde içimdeki boşluğu gördüğümü düşünüyorum. Öylesine boş.. Mutluluk yalan, hal kırıklıkları hat safhada, umut desen zaten ütopya.. Sanki hayatımın öyle bir yerinde hata yapmışım da nerde olduğunu bir türlü bulamıyormuşum gibi. Kendini sokak lambasına asarak intihar eden Gerard de Nerval gibi gökyüzüne bakmak isteyenlere ayakkabı tabanımı göstermek istiyorum. Bu nefret degil aslında,tüm var olmuş insanlığa bir tür isyan. Belki o zaman benimde havada asılı olan cesedim bir saygı duruşunu hak eder.. -M.D-
Cemal
“Keşke şöyle yapsaydım belki severdi” deme. O senin için ne yaptı da sevdin sanki? Akıl işi değildir aşk.” -C.S-
Cemal
Sana yolculuk yapmak istiyorum, kes yüreğine giden bir bilet. "CAN" kenarı olsun... -Cemal SÜREYA-
Şiir