çok az sayfalı hiç sevmedim hiç bir şey anlamadım eğğ iğrenç vallaha rezil kitap diyebilirim hiç bir kitaba böyle demedim yani o kadar iğrenç eğğğ neyse
okudum çok güzel gerçekten roman olduğu belirtiyor zaten eski kitapları okumayı severim ama tam benim istediğim tarzdan değil çünkü birazcık saçma geldi
bence kitap çok güzel geçekten konuyu tam anlatıyor noktalama kurallarından biraz sıkıntı var bence çok güzel bir kitap vallaha çok sevdim bu kitap için her şey müq bence