Çünkü diyor Yusuf Hayaloğlu; En olumsuz iklim koşullarında kar altından fışkırıp olanca güzelliğiyle kar üstüne serpilen bu nadide çiçekler, doğanın en estetik başkaldırısını temsil ediyorlardi.
Biz de sanatın estetik kaygıları içinde; ama hayatın en acımasız gerçekleriyle yoğrularak şiirimizle, türkümüzle, var olmaya çalışıyorduk.
Birer Kardelendik zaten.