Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnce bir kitap olmasına karşın yoğun bir duygusu var usta yazarın bu eserinde . Sanki Istanbul'u ve günümüzü anlatıyor gibi yıllar öncesinden. Acıma duygusunun ,sevginin yokluğunu anlatan bu kitap oldukça etkiledi beni. Dikkatimi çeken bir ayrıntı vardı o da " Kürt "kelimesine sıkça rastlamamdı . Bu kullanım sanırım daha da gelenekselleştirmiş ve zenginleştirmiş anlatımı
"Sen olsan naparsın, gelirsin,gelirsin, her gün kovalanırsan, ondan sonra da azıcık insanlık varsa içinde çeker gidersin, değil mi? Değil mi abi ?
"Öyle" dedim.
"Işte kuşlar da gitti."
"Giderler, aldırma " dedim.