Bütün bunlar olurken dişi kurt oturmuş gülümsüyordu. Tuhaf bir şekilde kavgadan mutluluk duyuyordu. Çünkü vahşi hayatın Aşk yapma yöntemi buydu. Doğada çiftleşme trajedisi sadece ölenlerin trajedisiydi. Hayatta kalan için bu bir trajedi değil, başarmak ve istediklerini hayata geçirmek demekti
Sayfa 39 - İş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
Hayatın amacı et yemekti. Et hayatın kendisiydi. Hayat, başka hayatlarla yaşamını sürdürüyordu . Yiyenler ve yem olanlar vardı. Yasa şöyleydi: YA YERSİN YA DA YEM OLURSUN. Tabi yavru kurt yasayı berrak terimlerle ifade edip ahlaki açıdan değerlendirmedi. Hiç düşünmedi bile yasayı, aklına bile getirmeden yaşadı sadece.