Bir çırpıda zevkle okudum. Anlamadığım Şermin Yaşar evlerimizin
içini nerden biliyor? Bir de Muazzez olarak bu kadar sevilir miyim i koydu aklıma . Aşk olsun…
Kitap ağlattı ama başında kızın öldüğünü yazar yazmasaydı daha iyi olurdu gerçek bir hayat hikayesi olması insanı derinden üzüyor keşke savaşlar hiç olmasa çocuklar ölmese
Kitap başlangıçta biraz sıkıcı geldi hatta yarıda bıraktım ama sona doğru bitmesini istemesini istemedim başlangıçta saçma geldi ama sembol kavramları çözdükçe çok büyük zevk aldım her insanın içinde bir şeytan olduğu onun açığa çıkmayı beklediği aslında korktuğumuz varlıkların içimizdeki şeytanla alakalı olduğu çok güzel bir şekilde açıklanmış
Sineklerin TanrısıWilliam Golding · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202597,5bin okunma
Naif sade bir hikaye olmuş. Biraz zaman olarak arada kalmışlık gözüme çarptı. Basımdan kaynaklanan yazım yanlışlıkları insanın gözüne çarpıyordu. Onun dışında bir çırpıda okunan bir kitap olmuş.
Uzun HikâyeMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 202345,6bin okunma
Kitap konu olarak çok güzel ama içerik olarak çok eksik kalmış. Bu kadar güzel bir konu daha fazla ayrıntılarla anlatılabilirdi. Olay örgüsü uzatılabilirdi. Böyle idealist insanlara ne kadar çok ihtiyacımız var