Ürkütücü hatta bazı yerlerinde elimden atmak istediğim bir kitaptı. Kafka bir insanın gerçek duygularını, bir hayvan üzerinde anlatarak beklemediğim bir yorumlama yaptı. Bu yüzden benim beklentilerimin tamamını olmasa da büyük çoğunluğunu karşıladı. Yine de sonundan pek memnun olmadığımı belirtmeliyim. Fakat yine de karanlık edebiyatı seven herkese tavsiye edebilirim.
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268,3bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanların üstüne dünyanın bütün yıldırımlarını yağdırsam da sevilmek, özlenmek istiyorum. Bütün gürültümün çocukça olduğunu, aslında sevgiden, ilgiden geldiğini anlamalarını, öyle sanmalarını istiyorum..