Korkma küllerinden yeniden doğarsın.Bambaşka bir adla yine aynı topraklarda yaşarsın.Ama farkına bile varmazsın.Bugüne kadar neyin farkına vardın ki? Sen kim olduğunu sandın ki?
Böylece,Tanrı'nın şeytana içini dökmesinden insan doğdu.Böylece,ışığın karanlığı delmesinden ve döllenmesinden sen doğdun.Böylece sen loş oldun.Ancak hangisinin sen olduğuna asla karar veremedin.