İnsan her zaman kendisini kitleden ve onu oluşturanlardan korumasını bilmelidir,diye sesleniyor.Bunlar tehlikelidir çünkü bilgisizdirler ve dolayısıyla da akıl denen şeyden yoksundurlar….. İnsanı insan kılanın toz bezi değil,fakat kişilik olduğunu geç anladım.
Mutluluğu övgüye değer buldum.Çünkü güneşin altında insan içip yiyip içmekten,mutlu olmaktan daha iyi bir şey yoktur.Çünkü Tanrı’nın kendisine verdiği ömür boyunca güneşin altında çektiği zahmetten insana kalacak olan budur…