Kitap gayet güzel. Tavsiye ediyorum. Bir kadının 67 yıllık hayatının sadece 1 gününü anlatıyor. Bu 24 saatinde ne kadar da çok şey yaşamış. Bir insanın hayatını kurtarmaktan o insan tarafından kandırılmaya kadar. Tam kendini düşünmesinden (ya da bencilliğinden) bir insanı bırakacakken o insanın onu bırakması, onun kötü şans olduğuna inanması, verdiği sözü tutmamasını anlatıyor.
Kitap tek kelimeyle MUHTEŞEM. Bir kadın bir erkeğin dilinden en fazla bu kadar konuşabilirdi. Kadının her şeye rağmen çok sevdiğini söylemesi çok etkileyiciydi. Çok fazla anlatacak bir şey bulamıyorum çünkü anlatılmaz okunur. Direkt okuyun, hiç düşünmeyin.