...çünkü milyarlarca böceğin yaşamı beni ilgilendirmiyor
ve ben dünyanın insansızlaşmasını savunuyorum..
bazen berbat filmlerde çok güzel müziklerle karşılaşıyorum..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes haklı olduğunda her şey yitirilmiştir,
her şey mubah ve mümkün olur, bu en trajik
andır, bizim ânımız budur. Biz, iyi niyetli
insanların ortasındayız, onlar davaları için
kendilerini feda etmeyi kabul ederek
öleceklerdir, onların davasının çoğu durumda bir
yanlış anlama olduğunun farkındayız, ama bunu
onlara anlatmak bir işe yaramaz, bize inanmayı
reddedeceklerdir, üstelik yaşama nedenleri buna
sıkışıp kaldığından büyük bir kararlılıkla
reddedeceklerdir.
Kendimizi aldatmak neye yarar? Acımasız
olacağız, toprağımız ve suyumuz olmayacak,
belki havamız da olmayacak ve varlığımızı
sürdürmek için kendimizi yok edeceğiz,
sonunda birbirimizi yiyeceğiz ve bizim
tinsellerimiz de bu barbarlıkta bize eşlik
edecekler, tanrı-yiyiciydik insan-yiyici olacağız,
böylece biraz daha tamamlanmış olacağız.
Dinlerimizin içindeki barbarlığı o zaman açık
seçik göreceğiz; koşulsuz buyruklarımızın
cisimleşmesi ve dogmalarımızın gerçek varlığı
olacak bu barbarlık, ürkütücü gizlerimizin vahyi
ve ceza yasalarımızdan yedi kat daha gayri
insani olan efsanelerimizin uygulanışı olacaktır.
Kişisel Not; Gündeme ne kadar uygun. Bu kaos ortamını seyretmek, ilginç... dünyayı ve ülkemi seyretmek..
Her şey parçalanıp birbirinden ayrılıyor,
edinilmiş kabul ettiğimiz kavramlar çözülüyor,
büyük sarsıntının müjdesi geliyor ve
babalarımızın kullandığı enstrümanları kırıyoruz
hepimiz. Sansürün egemen olduğu ülkelerde
gerçekliği inkâr etmekten helâk olunuyor;
sansürün kalktığı ülkelerde herkes aklına geleni
söylüyor.