"Okuldan çıkan kızlardan birisi yanına yaklaşmış ve yanağına küçük bir öpücük kondurup küçük avuçlarna bir hediye bırakmıştı. Onun sevinciyle,karla örtülmüş sokakta sağa sola koşuyor ve rastladığı kişilere avucunda tuttuğu hediyeyi gösteriyordu:
"Bak,abla ne verdi!"
-Bakarsınız ne güzel
Sıra bana gelmiş olmalı ki gülen gözlerle bakıp aynı cümleyi tekrarladı:
"Bak, abla ne verdi!"
O değerli hazinesine duyduğum merakla küçücük ellerine aralayıp baktım.soguktan morarmış avuçlarında, erimeye başlayan bir kar topu tutuyordu".....