"her gün daima öğleden sonra Oray gidiyor, koridordaki resimlere bakıyormuş gibi ağır ağır, fakat büyük bir sabırsızlıkla asıl hedefine varmak isteyen adımlarımı zorla zapt ederek, geziniyor rast gele gözüme çarpmış gibi önünde durduğum"kürk mantolu Madonna'yı seyre dalıyor,ta kapılar kapanınca ya kadar orada bekliyordum".