Bir gün, hepimiz bu uzun yolculuğu bitireceğiz ve nihai bir aydınlanma haline ulaşacağız, öyle ki orada her şey mümkündür.
Herşeyin mümkün olduğu bir alemde var olmaya niyet ediyorum.
Nietzsche’nin de dediği gibi “Neden’i olan Nasıl’a katlanır.”
Ölüme öncülük etmek. Bu tabir nasıl güzel bir kabulleniştir…
Ellie’nin öyküsünü pek sevdim
Daima yürüyeceğim bu kıyılarda,
Kum ve köpük arasında,
Kabaran deniz silecek ayak izlerimi,
Rüzgar uçuracak köpükleri,
Fakat deniz ve kıyısı sonsuza dek kalacak.