Kitabı beğendim fakat beklentimi karşılayamadı. Sebebi ise klasik ve olaysız geçişiydi..Açıkçası zeynep ve ayaz karakterlerini içimde hissedemedim. Onlar dışındaki herkes iyiydi ama hatta Nedim Berk Candar' bile. Kitap güzel dediklerim dışında ama beni pek sarmadı. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve büyük bir beklenti ile başladım...
Bu arada Can Bora ve Hare ikilisi çok iyii. Ayaz ve zeynep ikilisindense, bu ikisinin kitabını okumayı daha çok isterim ve bildiğim kadarı ile de olacakmış da. Eğer olursa okurum kesinlikle.
Kitabı genel anlamda beğendim, aile sıcaklığı, arkadaşlık, kardeşlik, tatlı anlar, komiklikler derken iyiydi.
Çok güzel bir kitaptı. Normalde takıntılı bir aşk derdim fakat bu kadın...öyle güzel sevmiş ki dilim varmıyor "takıntılı" demeye. Okuyun, okutturun...
Beyaz güller zaafımız oldu..
"Kitaplar yalan söylememişti. Burası, onlara ulaşamadığı için çoğu zaman kuşkuyla yaklaştığı bütün o maceraların gerçek olduğu yerdi; başka yerlerde suskun evlere gizlenen dünya buradaydı; yaşantı, macera, yazgı buradaydı."