"Referanslarını hayattan değil, kitaplardan alan herkes gibi Profesör'ü de kurmaca kişilikler, gerçek kişiliklerden daha çok ilgilendirir ve etkilerdi."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı beğendim fakat beklentimi karşılayamadı. Sebebi ise klasik ve olaysız geçişiydi..Açıkçası zeynep ve ayaz karakterlerini içimde hissedemedim. Onlar dışındaki herkes iyiydi ama hatta Nedim Berk Candar' bile. Kitap güzel dediklerim dışında ama beni pek sarmadı. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve büyük bir beklenti ile başladım...
Bu arada Can Bora ve Hare ikilisi çok iyii. Ayaz ve zeynep ikilisindense, bu ikisinin kitabını okumayı daha çok isterim ve bildiğim kadarı ile de olacakmış da. Eğer olursa okurum kesinlikle.
Kitabı genel anlamda beğendim, aile sıcaklığı, arkadaşlık, kardeşlik, tatlı anlar, komiklikler derken iyiydi.
Çok güzel bir kitaptı. Normalde takıntılı bir aşk derdim fakat bu kadın...öyle güzel sevmiş ki dilim varmıyor "takıntılı" demeye. Okuyun, okutturun...
Beyaz güller zaafımız oldu..