fatıma

fatıma
@Masarimese
Bu geçip giden hayatta sonsuz olmaya değer ne kadar an ve saniye vardır? Gökyüzünde tan yerinin renkleri, yeryüzünde altın renkli bir sabah, çiçeklerle, kuşların cıvıldaşmalarıyla alkışlanan ilk aşk öpücüğü, sonsuza değin sürmeye layık değil midir?
Sayfa 80
Reklam
"Öldüğünü biliyorum, hava karardı ve hâlâ beni almaya gelmedi."
Sayfa 194
"Bazen insan kendisinde çok mutluyum deme hakkını asla bulamayacak kadar çok acı çeker."
Sayfa 225
Eve dönmekten ibarettir hayat
Evim yok diyenin evi de kendisidir hep. Bu dünyada evsiz kimse yok. Kendini, kimsesiz ve çaresiz hissettiğin o yerde anımsa.
Sayfa 16