Tuhaftı,sanki bedeni kendinden uzaklaşmış gibiydi.Acı çekmiyordu, hiçbir anı işkence çekmiş olan sinirlerini çekiştirmiyordu.Her şey sessiz ve mıhlanmış gibiydi."Nasıl olur?" diye düşündü."Bir sürü şey beni üzdü,az önce içim yanıyordu ,her zerrem seğiriyordu.Bana ne oldu?" Kalbinin atıb atmadığını anlamak için boşluğu dinledi ve tekrar dinledi...
Artık hiç bir şey ızdırap vermiyordu,hiçbir kaynama olmuyordu,heçbir yeri acımıyordu.