İnsan ölünce ilk ismi alınırmış kendisinden. Ruhunu teslim ettikten sonra kimse ismi ile bahsetmezmiş. Cenaze ne zaman? Cenazeye gidelim, cenaze evine gideceğim, cenaze olurmuş adı.
Bir ömür boyu taşıdığımız ismimizi bile anında kaybediyorsak sahip olduğumuz malın, mülkün, makamın ve mevkinin ne kadar boş olduğunu siz düşünün.