Sıradan bilgiyi sıradan tecrübeyi severim, değer veririm; herkesin üstüne basıp geçtiği, "bunu bilmeyecek ne var tabi canım" edalarında üstü kapatılan ve hatta çok iyi bilinmesi sebebiyle düşüncenin süzgecinden geçemeyen o "bilgi-deney-tecrübeyi" nerde görsem yere atılmış alır çantama koyarım.
Herkesin bildiği ama kimsenin yaşamadığı gerçekleri; basit ama yüzeysel hayata geçirmeye çalışırım. Görenler der sonra: hangi derin filozofiden besleniyorsun? Derim: kimsenin yüzüne bakmaya tenezzül etmediği "basit ve önemsiz" olan filozofiden.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖