Kişiler yaşamlarının sorumluluğunu ya toplum, aile, dost ve sevgili gibi dış güçlere bırakır ya da en acı sorumlukları bile, kendilerini tam olarak oluşturmak için var olduğu düşüncesini benimseyerek onlarla kendileri yüzleşirler.
"Mutlak bilgi yoktur. İster bilim adamı olsun, ister dogmacı olsun, bunun aksini iddia edenler, olsa olsa bir trajediye yol açar. Hiçbir enformasyon mükemmel değildir. Enformasyonu kullanırken alçak gönüllü olmak zorundayız. İşte insanın içinde bulunduğu şartlar budur ve kuantum fiziğinin söylediği de budur."