İbrahim halil bilen

İbrahim halil bilen
@Masx
belki de insanlardaki kötülük Şeytanın bir yansıması değildir; belki de Şeytan kendi türümüzün vahşilik ve zalimliğinin bir yansımasıdır. Belki de tek yaptığımız... Şeytanı kendi biçimimizde yaratmaktır.»
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bencillik olduğunu bile bile onsuz bir yaşama katlanmamak için karısından önce ölmeyi isterdi.
Bana şu boktan dünyada aynen göründüğü gibi olan tek bir şey ver. Flaş!
Teoloji tarihi boyunca, diye açıklamaya çalışmıştı Leonard, insanoğlu yaptığı iyi şeyler ya da derin, içten inançları yüzün­den mübarek addedilsin ya da addedilmesin, dinler kurtulu­şun doğası üzerine fikir yürütmüştür. İnsanlar iyi şeyler yaptıkları için mi Cennet'e giderler? Yoksa Cennet'e alınlarına yazılı olduğu. . . iyi oldukları için mi gider insanlar? Bu eski bir hikayeydi, Leonard'a göre;
İnsanların tümünün çıkarla yönetildiğini biliyordu. Bunda ayıplanacak bir şey yoktu. İnsan türünün doğasında olan bir şeydi bu. Ama insanların çoğu bu gerçekle yüzyüze gelmeye korkarlardı. Sevgi, dostluk, şeref, doğruculuk, inanç, güven gibi yüceltici kavramlar hayal ederlerdi. Bütün bunlara inandıklarını söylerlerdi, tabi içlerinde hepsinin palavra olduğunu bilseler de.
Edebiyat & Roman