Şimdi sen gidiyorsun. Gitmek zor! Gitmek değil zor olan. Kalmakmış. Gideni özlemek, bir gün belki döner umutları yeşertmek her sabah içinde. Ayrılık buymuş demek ki. Şairlere şiirler yazdıran, şarkıları yakıp kavuran ayrılık buymuş. Giden bir trenin arkasından el sallamak, uçaklarla selam yollamakmış uzak ülkelere. Kilometrelerin ağırlığınca özlemekmiş ayrılık. Gitmek değil kalmakmış ayrılık.
Bir rüya olsam gördüğün! Beni hatırlasan sabah uyanınca! Hiç aklında yokken birden düşüncende oluversem. İçinde çok derinde bir yerde beni çok özleyen bir adam uyansa!